آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند برگزارکننده بیش از ۴۰ دوره آموزش آرایشگری مانند آموزش رنگ و لایت، آموزش کوتاهی مو زنانه، آموزش فیشیال صورت و ... در سطوح مبتدی و پیشرفته می‌باشد. هنرجویان بعد از گذراندن کلاس آرایشگری می‌توانند با دریافت مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در مسیر حرفه‌ای شدن گام بردارند.

مدل مو برای زیر شال و روسری برای خانم های ایرانی اهمیت زیادی دارد. زیرا دختران و خانم های زیباروی کشور ما برای اینکه آراستگی و زیبایی بیشتری با روسری، شال، و مقنعه داشته باشند باید جلوی موهای خود را به بهترین شکل و مناسب با فرم صورت خود بیارایند. خوشبختانه امروزه مدل های زیاد و بسیار زیبایی برای آراستن جلوی مو وجود دارد. از موهای ساده و رو به بالا گرفته تا چتری ها و انواع بافت مو. همچنین می توانید انواع مدل موی جلوی سر را با مدل مو دم اسبی ساده ترکیب کنید تا روسری روی سر جلوه زیباتری داشته باشد. هرچند مدل مو باز برای زیر شال در مراسم و مجالس بسیار شیک تر و جذاب تر است.

 

برای ایده گرفتن و انتخاب مدل مو برای مدرسه، دانشگاه، مهمانی، و مراسم های مختلف تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما بهترین و زیباترین مدل های روز را برای زیر روسری و شال به شما معرفی می کنیم.

جدیدترین مدل مو برای زیر شال و روسری