رنگ کردن موهای سفید

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  نکات مربوط به رنگ کردن ابروهای سفید آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش لیفت مژه، آموزش کراتین صافی مو ، آموزش گریم و خودآرایی و .... را برگزار می‌کند.

در 55 سالگی خوش شانس بودم که موهایم خیلی خاکستری نبود. با این حال ، ابروهای من مسئله دیگری بودند - آنها حدود 50٪ خاکستری بودند و احساس پیری در من ایجاد می کرد. از اوایل 50 سالگی من در پیشخوان لوازم آرایشی و اینترنتی بدنبال بهترین روش برای پوشاندن ابروهای خاکستری بوده ام. طی ده سال گذشته ، همه تکنیک های زیر را امتحان کرده ام.

 

5 روش برای پوشاندن ابروهای سفید

1- تار موهای سفید را بکنید

وقتی برای اولین بار موهای خاکستری دیدم ، آنها را بیرون آوردم. مشکل؟ من اغلب موارد تاریک را نیز بیرون می کشیدم. این ناامیدکننده بود و با بزرگتر شدن غیر عملی شد و موهای تیره زیادی باقی نماند! با این حال ، اگر فقط چند مورد سفید دارید ، این آسان است. در اینجا نکات من است:

·         از موچین های خوب استفاده کنید: وقتی من موچینی کاملاً نوک تیز پیدا کردم که به من کمک می کرد فقط موهایی را که می خواستم از آن جدا کنم ، بهتر کار می کرد.

·         بدترین موهای سفید را انتخاب کنید: حتی اگر بیشتر موهای خاکستری را بیرون نمی کشم ، اما اگر موهای سفید برجسته و برجسته را بیرون بیاورم ، این کمک می کند. یا شاید این فقط حالم را بهتر کند!

2- مداد ابرو

وقتی موهای سفید زیادی برای برداشتن داشتم ، مادرم پیشنهاد کرد از یک مداد سایه چشم نرم استفاده کنید.

·         سایه چشم در مقابل مداد ابرو: البته محصولاتی وجود دارد به نام "مداد ابرو" که می توانید امتحان کنید. با این حال ، به نظر من هدف بسیاری از اینها رنگ آمیزی پوست پشت موها است. استفاده از مداد سایه چشم با پوشاندن آنها با پودر روغنی موها را رنگ می کند. خیلی بهتر از آنچه انتظار داشتم کار می کند.

·         خط چشم: برای ظاهری واقعاً چشمگیر ، می توانید خط چشم مایع را امتحان کنید. این متناسب با سبک من نیست ، اما این ممکن است یک روش خوب باشد ، مخصوصاً برای یک شب بیرون رفتن.

·         سریع و آسان: من مارک های مختلفی را امتحان کردم اما متوجه شدم که مداد ابرو NYX بهترین عملکرد را دارد. در حقیقت ، به نظر من به نوعی معجزه آسا است که چگونه می تواند موهای سفید من را از بین ببرد ، آن را از بین ببرید. حتی اگر موهای ابرویم سیاه است اما از قهوه ای متوسط ​​استفاده کردم و خوب هم کار کرد.

 

3- ریمل بزنید

این یک رفع فوق العاده آسان است زیرا احتمالاً از قبل ریمل مژه و ابرو دارید که می توانید استفاده کنید. همچنین شستن آن آسان است و اگر دوست ندارید چگونه به نظر برسد دوباره امتحان کنید. برای انجام این کار ، فقط قبل یا بعد از انجام مژه ها ، ریمل را از طریق ابرو مسواک بزنید. اگر از ریمل ضد آب استفاده می کنید ، برخلاف رنگ موقت ، هنگام شنا دوام می آورد.

تنها مشکل تمایل به لکه زدن کمی روی پوست اطراف ابرو است ، به خصوص اگر ریمل مژه و ابرو جدید باشد. همچنین اگر مانند من موهای پرپشت ابرو داشته باشید تمایل به کمی گرفتگی دارد. حتی در این صورت ، من حدود یک سال از این روش استفاده کردم در حالی که برای چیز دیگری شکار می کردم. علاوه بر این ، هنگامی که از درب بیرون می روم یا در این بین دارم می میرم ابروهایم را می کشم ، من اغلب این را به عنوان یک راه حل سریع استفاده می کنم.

 

4- از محصولات رنگ ریشه ابرو استفاده کنید

مزایای این محصولات عبارتند از:

استفاده از آن آسان: این رنگ دقیقاً مانند ریمل قابل مسواک زدن است و اگر آن را مرطوب نکنید کل روز طول می کشد. اگر صورت خود را بشویید یا به شنا بروید ، دیگر از بین رفته است ، اما اگر آن را خیس نکنید ، تمام روز ابرو خواهید داشت.

طبیعی به نظر می رسد: بهترین قسمت این محصول نازک بودن آن نسبت به ریمل مژه و ابرو است ، بنابراین ابروهای شما طبیعی تر به نظر می رسند. اگر مراقب باشم هنگام شستن صورتم آنها را لمس نکنم ، این یک شب طول می کشد.

برای لمس کردن خوب است: بعد از شروع استفاده از یک محصول دائمی ، هنوز متوجه شدم که برای لمس کردن و افزودن کمی رنگ به رنگ آن به این نیاز دارم.

یک برس به فرم بهتر کمک می کند: من همچنین از قلم مو استفاده می کنم تا فقط جلوی ابروهایم را بگیرم و جلوه آنها را قبل از رفتن به روزم خوب کنم.

 

5- از رنگ دائمی استفاده کنید

در حالی که من هنوز از روش های دیگر در بین درمان ها استفاده می کنم ، اکنون تقریباً هر ماه یک بار از رنگ دائمی استفاده می کنم. من بیش از 5 سال است که از رنگ دائمی استفاده می کنم و فقط دو کیت خریده ام. من بیش از دو سال پیش این کیت رنگی را خریداری کردم و هنوز حدود شش ماه مانده است. این ارزان تر از ریمل است!