در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با انواع اکستنشن مژه آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش پلاسماجت، آموزش گریم و خودآرایی ، آموزش ریباندینگ و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

استفاده از مژه ثابت می کند که دیگر فقط یک روند نیست ، بلکه برای ماندن در اینجا هستند.

 

بنابراین با وجود بسیاری از افراد که تصمیم می گیرند به دنیای مژه های طولانی تر و مفرح شیرجه بزنند ، این س comesال پیش می آید که "کدام نوع برای من بهترین است؟"

 

ما اینجا هستیم تا همه چیز را در مورد انواع مختلف اکستنشن مژه به شما بگوییم و یک تصویر واضح به شما ارائه دهیم. بنابراین ، در بین مینک ها و مصنوعات ، شما را تحت پوشش قرار دادیم! در اینجا موارد اضافی مژه و مضراب و تعداد واقعی آنها در واقع چند مورد است. بعد از اتمام خواندن این مقاله ، با هر گزینه ای که با مژه های مژه دارید آشنا خواهید شد. حتی هنگام رزرو وقت برای انجام آنها اطمینان خواهید داشت!

 

1.   اکستنشن مژه راسو

مژه های راسو اخیراً در افراد مشهور زیادی دیده می شود ، فقط به بیانسه نگاه کنید! چه چیزی باعث جذابیت آنها حتی در هالیوود می شود؟ خوب ، مایک ها به دلیل واقعی و طبیعی بودن بدنام هستند. بنابراین بیدار شدن با مژه های کامل کافی نیست - آنها همچنین از موهای واقعی ساخته شده اند! برای هر کسی که به دنبال ظاهری طبیعی و سبک تر است واقعاً ایده آل است.

بنابراین ، برای یادآوری ، زیرا آنها از موهای واقعی ساخته شده اند ، واقعی به نظر می رسند. درباره ارتقاgrade مژه های اصلی خود صحبت کنید!

یکی دیگر از ویژگی های قابل تشخیص مژه های راسو شامل طبیعت سبک و پر آنها است (بسیار نازک هستند) ، لایه برداری آنها را برای ظاهری چشمگیر تر آسان می کند! از آنجا که این مژه ها بسیار نازک هستند ، ماندگاری بیشتری دارند زیرا مژه های طبیعی شما را خیلی سنگین نمی کنند!

در مجموع ، مژه های راسو برای یک ظاهر طبیعی و در عین حال سرحال ، عالی هستند!

 

2.   مژه های راسوی مصنوعی

مثل مژه های راسو ، اما مصنوعی! پس چرا این نوع؟ برای مبتدیان ، آنها تمایل دارند که همان حالت و مژه مژه های راسو معمولی را داشته باشند ، اما با هزینه کمتری. اگر نمی خواهید از موهای واقعی استفاده کنید ، آنها یک گزینه عالی وگان نیز هستند!

یک مزیت جالب دیگر در مورد این نوع مینک است؟ اگر خیس و راحت شوند ، اثر حلقه ای خود را از دست نخواهند داد؟

 

3.   اکستنشن مژه سمور

مژه های سمور که از خز سمور (یک حیوان جنگلی که در بسیاری از مناطق روسیه و سیبری یافت می شود) وجود دارد ، واقعاً شبیه مژه های میناک هستند.

 

تنها تفاوت؟ اکستنشن مژه های نرم ، باریک ترین نوع اکستنشن مژه است و برای افرادی که مژه های لاغر طبیعی دارند و نمی توانند گزینه های ضخیم تری استفاده کنند بسیار مناسب است. این مژه ها بر روی مژه های طبیعی شما سنگینی نمی کنند و ظاهری کاملاً طبیعی دارند. این مفهوم هنوز در اکثر مکان ها نسبتاً نادر است ، بنابراین بسیاری از سالن ها این گزینه را نخواهند داشت .. اما خوب است از اطراف بپرسید!

 

4.   اکستنشن مژه ابریشمی

یک گزینه عالی برای کسانی که به بعضی از خزها حساسیت دارند ، می خواهند هزینه کمتری خرج کنند یا گیاهخوار هستند!

اکستنشن مژه های ابریشمی هنگامی که به ظاهر طبیعی و ضخامت مژه ها می رسد ، محیط لذت بخشی بین مینک و مصنوعی است. یک ویژگی منحصر به فرد که تمایل به مژه های ابریشمی دارد ، ظاهر کامل آن است. آنها در پایین ضخیم تر هستند و به تدریج در انتها نازک می شوند ، و ظاهر آن مایع کامل تر است.

5.   مژه مصنوعی

مسلماً دراماتیک ترین نوع اکستنشن مژه ، مژه های مصنوعی مژه های ابتکاری برای ظاهری پررنگ و پرزرق و برق هستند. همانطور که از نام این نوع مژه ها مصنوعی است ، به این معنی است که از هیچ نوع خز واقعی ساخته نشده اند. این بدان معنی است که می توان آنها را با قیمت قابل توجهی ارزان تر نیز یافت.

یک فایده؟ این مژه ها آنقدر پر و پررنگ هستند که دیگر نیازی به ریمل زدن و سایر لمس ها ندارند!

از آنجا که مژه های مصنوعی مژه کمترین مژه های طبیعی این گروه هستند ، کاملاً مناسب برای موارد خاص و مواردی هستند که واقعاً می خواهید بیانیه بزنید. این مژه ها هرگز قادر به چشمان شما نیستند!

بنابراین ، آیا شما آماده غرق شدن در دنیای مژه ها هستید؟ هیچ راهی بهتر از این نیست که آنها را در آسایش خانه خودتان انجام دهید! به همین دلیل است که گزینه مناسبی برای استفاده از مژه های جدید و جذاب شماست. برای برداشتن اولین قدم ، فقط کافی است یک سری از مژه ها را رزرو کنید و برای یک تجربه کاملا جدید مژه آماده شوید.