در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  انواع ابزار اکستنشن مژه آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانندآموزش شینیون مو ، آموزش آرایش زنانه ،  آموزش اکستنشن مژه .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

ابزارهای لازم برای اکستنشن مژه

چگونه بهترین لوازم اکستنشن مژه را انتخاب کنیم؟ برای ارائه خدمات خارق العاده برای همه مشتریان ارزشمند خود ، شما به محصولات و ابزارهای مژه با بهترین کیفیت و نوع مناسب نیاز خواهید داشت.

ما در اینجا خلاصه ای از ویژگی های محصولات اکستنشن مژه را تهیه کرده ایم تا در انتخاب بهترین گزینه برای شما و مشتریانتان اوقات راحتی داشته باشید.

 

1.   انواع مختلف اکستنشن مژه

انتخاب گسترده ای از گزینه ها و سبک های کشش مژه وجود دارد و ما به شما کمک می کنیم تا انواع مناسب مژه های مژه را از مجموعه مژه های BL انتخاب کنید.

 

2.   چسب اکستنشن

چسب مژه معمولا از مواد زیر ساخته شده است:

90 ~ 95٪ سیانوآکریلات

5 ~ 10٪ از ترکیبات پیچیده مانند تثبیت کننده ، غلیظ کننده ، شتاب دهنده سخت کننده ، رنگ دهنده و غیره

NB! در انواع چسب های کشنده مژه از سیانوآکریلات استفاده می شود که تنها یک جز component است که می تواند تحت شرایط واقعی سخت شود.

هیچ چسب جایگزین دیگری وجود ندارد که بتواند جایگزین نگهداری و چسبندگی چسب اکستنشن مژه فعلی شود.

 

3.   پرایمر

وقتی صحبت از مراقبت های قبل و بعد از مراقبت می شود ، معتقدیم که تمرکز باید بر روی هر چیز طبیعی باشد. فلسفه جامع زیبایی به عنوان یک شرکت کره ای ، منطقی است که ما باید آن را منطبق کنیم. به همین دلیل است که ما در بهبود شرایط از داخل و خارج جدی هستیم.

ملایم بودن قبل و بعد از مراقبت برای مژه های طبیعی سالم ضروری است. ما می خواهیم از چسب های مناسب برای آب و هوای مختلف ، انواع مژه ها و تکنیک ها برای دستیابی به مواد ممتد مژه با محصولات مراقبت های قبل و بعد از مراقبت که مملو از مواد طبیعی هستند پشتیبانی کنیم.

 

   پرایمر مژه چیست؟

آغازگر مژه مانده مواد آرایشی ، روغن و گرد و غبار را از مژه های مشتری قبل از استفاده از اکستنشن مژه پاک می کند. این روش تمیز کردن قبل از استفاده ، چسبندگی را بهبود می بخشد ، زمان ماندگاری را افزایش می دهد و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

 

آغازگر مژه حاوی آلانتوئین است که عصاره ای از مواد طبیعی گیاهی است و به عنوان خاصیت ضدعفونی کننده و جوان سازی سلول شناخته شده است. استفاده از آن باعث ایجاد مژه های طبیعی سالم می شود و آسیب مژه را به حداقل می رساند.

 

4.   ریموور

پاک کننده مژه یک کار جدی است. آنها بخشی اساسی از مواد اضافی مژه هستند ، اما لازم است بدانید که مژه های پاک کننده فقط برای افراد حرفه ای آموزش دیده و دارای مجوز هستند. لطفاً فقط در صورت آموزش صحیح استفاده از روش مایع سازی مژه ، خرید کنید. به هیچ عنوان از پاک کننده استفاده نمی شود.

سه نوع ریموور مژه وجود دارد:

·         ریموور ژل

·         ریموور کرم

·         ریموور مایع

 

5.   پاک کننده فوم اکستنشن مژه

پاک کننده مژه بدون روغن برای حمام مژه، فوق العاده ملایم و ایمن برای چشم ها، به تمیز مژه ها پس از کشیدن کمک می کند.

می توان با خیال راحت هر روز روی مژه ها با یا بدون پسوند استفاده کرد. مژه ها را تمیز و سالم نگه می دارد بدون اینکه پیوند کشش مژه به خطر بیفتد. یک محصول خرده فروشی عالی ، که به عنوان یک راه حل مراقبت های بعدی به شما کمک می کند تا به مشتریان خود در حفظ زیبایی و زیبایی مژه های جدید خود کمک کند.

 

6.   پد زیر چشم

هر بار که مژه ها را انجام می دهید به وصله های چشم نیاز دارید. پد های ژل مژه ، مژه های تحتانی را محکم در جای خود محکم می کنند تا استفاده از آن تمیز و کارآمد باشد.

پوست زیر چشم ما حساس ترین قسمت پوست ما است و تکه های چشم از آن در طی فرایند مژه محافظت می کنند.

شکل پد ژل کاملاً به چشم انسان خط می زند و تجربه آرامش بخش تری نسبت به استفاده از نوار به تنهایی فراهم می کند. پد های چشم مملو از رطوبت و مواد مغذی است که باعث خوشبویی چشم مشتری می شود و جلوه ای دلپذیر و خنک کننده را ایجاد می کند.

ماسک های زیر چشم BL به بهبود چین و چروک ، سیاهی حلقه و پف دور چشم کمک می کنند. تفاوت را بلافاصله مشاهده خواهید کرد - ظاهری صاف ، روشن و جوان تر. با استفاده منظم ، نتایج طولانی تر می شوند.