در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  نکات مربوط به آرایش عروس آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند دوره آموزش آرایش عروس ، دوره آموزش پلکسر ،  آموزش انواع رنگ مو و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

عروسی شما مهمترین روز زندگی شماست. و البته موارد بسیاری وجود دارد که می خواهید اطمینان حاصل کنید که در روز بزرگ کاملاً انجام شده اند - از چیدمان صندلی ها و موسیقی گرفته تا پذیرایی و دکوراسیون. به طور طبیعی ، برخی از جنبه های برنامه ریزی به طور غیر منتظره ای در صندلی عقب قرار می گیرند ، از جمله آرایش روز عروسی شما. اما ، بیایید زیبایی عروس خود را به بالای لیست برگردانیم (حتی اگر فقط برای مدت کوتاهی باشد).

 نکات مهم درباره آرایش عروس

۱. به فصلی که عروسی خود را برگزار میکنید توجه کنید

امبر دردن آرایشگر مشهور می گوید: "یک عروس باید کاملاً انتخاب پایه و اساس خود را با عناصری که برای عروسی اش در نظر گرفته باشد ، تنظیم کند." "اگر زمستان است ، شما پی می خواهید که خیلی خشک یا مسطح به نظر نرسد ... اگر تابستان باشد چیزی را نمی خواهید که خیلی سریع براق شود. اگر عروسی شما از روز تا شب برگزار شود ، چیزی را انتخاب کنید بلند پوشیدن "

 

۲. یک رژ لب در آن احساس راحتی می کنید انتخاب کنید

النا میگلینو ، سفیر زیبایی و اسمیت ، می گوید: "لب بسیار مهم است." "من همیشه به عروسهایم می گویم که مدتی را در پیشخوان آرایش بگذرانند و همه سایه های ممکن را امتحان کنند و" وقتی می دانید ، می دانید! "

 

۳. قبل از روز عروسی آب زیادی بنوشید

این نکته زیبایی نکته ای است که باید در تمام طول سال دنبال کنید ، اما با نزدیک شدن به روز عروسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. میگلینو می گوید: "پوست مرطوب بهترین استفاده از آرایش را به شما می دهد."

 

۴. یک آرایش آزمایشی داشته باشید

تبی کاستو ، آرایشگر می گوید: "بیشتر هنرمندان آرایش گر آزاد به طور آزمایشی عروس را به روز عروسی ارائه می دهند." "این محاکمه بسیار مهم است. هم برای آرایشگر و هم برای شما. داشتن فرصتی برای امتحان ظاهر متفاوت به این معنی است که در روزی که از داشتن ظاهری که برای شما مناسب است احساس اعتماد به نفس و خوشبختی خواهید کرد. و دوام خواهد داشت. "

 

۵. از محصولات ضد آب استفاده کنید

"همه چیز ضد آب است!" میگلینو می گوید. "و اگر پاره می شوید ، سعی کنید یک مخلوط کن زیبایی برای پاک کردن در دسترس داشته باشید. این محصول به جای ترک رگه ها یا پاک کردن محصول ، آن را به پوست فشار می دهد."

 

۶. تعادل را در چهره خود پیدا کنید

مین مین ما ، آرایشگر مستقر در NYC ، می گوید: "اگر به دنبال ظاهری دودی هستید ، آرایش پوست را کم رنگ کنید و رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید." "برای لبهای پررنگ ، آرایش پوست را نیز روشن کنید. من ترجیح می دهم از یک رژ لب مات استفاده کنم ، زیرا ماندگاری آن بیشتر است و به نگهداری کمتری نیاز دارد.

 

۷. در طول روز عروسی چند محصول ارایشی را در دسترس خود داشته باشید

لوئیس می گوید: "من همیشه عروسم را با رژ لب و کاغذهای پاک کننده ترک می کنم." "کاغذهای پودر یا شفاف شفاف برای درخشش کلیدی ترین نکته برای نگه داشتن آن است."

 

۸. اطمینان حاصل کنید که کرم پودر با پوست شما مطابقت کامل دارد

میگلینو می گوید: "پایه شما باید تا آنجا که ممکن است به رنگ پوست یا صدای گردن شما نزدیک باشد." "آن روز بدون توقف از شما عکس گرفته می شود و آخرین چیزی که می خواهید این است که صورت و گردن شما مطابقت نداشته باشد."

 

۹. قبل از اینکه خودتان را برنزه کنید ، از مرطوب کننده استفاده کنید

سوفی ایوانز ، Tanner مشهور سنت تروپز می گوید: "سلاح مخفی شما هنگام استفاده از برنزه کننده خود استفاده از مرطوب کننده به عنوان یک مانع است." "قبل از استفاده در مناطق دارای مشکل اعمال کنید تا تیره نشوند (این همیشه آرنج ، زانو ، دست ، پا ، هر منطقه خشک شدید است).

 

هرگز کل بدن را مرطوب نکنید ، زیرا باعث کاهش رنگ برنزه شدن شما می شود. ما همچنین از مرطوب کننده برای مخلوط شدن در اطراف مچ دست ، پشت پاشنه و اطراف خط مو استفاده می کنیم تا برنزه شدن طبیعی به نظر برسد. قهوهای مایل به زرد رنگ شما و مرطوب کننده آب شماست بنابراین ما برای کمال ترکیب شده و محو می شویم. "

 

۱۰. از یک محصول سفید کننده دندان استفاده کنید

میگلینو می گوید: "لبخند چیزی است که آن روز بر تن خواهید کرد و شما سفید مروارید خود را سفید می خواهید." بسته به محصول ، حداقل چند ماه قبل از روز بزرگ می خواهید از سفید کردن دندان استفاده کنید.